نویسنده = حسینی خواه، علی
مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه

دوره 10، شماره 19، فروردین 1401، صفحه 409-450

امیراسماعیل اسدی؛ علی حسینی خواه؛ فرنوش اعلامی


آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی

دوره 9، شماره 17، فروردین 1400، صفحه 323-360

آیلار میزانی؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان


تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کم‌توان ذهنی (سنتز پژوهی)

دوره 8، شماره 15، فروردین 1399، صفحه 347-382

عادل علی پور؛ مجید علی عسگری؛ علی حسینی خواه؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد


واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک)

دوره 7، شماره 14، بهمن 1398، صفحه 97-148

ناهید هاشمی؛ نعمت اله موسی پور؛ علی حسینی خواه


تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

دوره 7، شماره 13، فروردین 1398، صفحه 329-352

شهرام اسکندری پور؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ مجید علی عسگری؛ علی حسینی خواه


تبیین دانش عملی (مهارت ها و فعالیت ها) آموزشگر تربیت‌معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه

دوره 6، شماره 12، بهمن 1397، صفحه 43-66

مریم قاسمی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ نعمت اله موسی پور؛ علی حسینی خواه


تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)

دوره 5، شماره 9، فروردین 1396، صفحه 105-142

نیلوفر مرتضی نژاد؛ محمد عطاران؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی


ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز

دوره 3، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 53-82

سیما سالاروندیان؛ علی حسینی خواه؛ مسعود گرامی پور